Wednesday, July 12, 2006


یکی دیگر از تابلوهای دوستم هدیه

*

یک پنجره برای دیدن
یک پنجره برای شنیدن
یک پنجره که مثل حلقه چاهی
درانتهای خود به قلب زمین می رسد
و باز می شود بسوی وسعت این مهربانی
مکرر آبی رنگ
یک پنجره که دست های کوچک
تنهایی را
از بخشش شبانه ی عطر ستاره های کریم
سرشار می کند
و
می شود از آنجا خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کرد
یک پنجره برای من کافیست

قسمتی از شعر پنجره زنده یاد فروغ فرخزاد

*

دوستان عزیزم
تا اوایل سپتامبر آینده از بودن در کنارتان محرومم و به اینترنت دسترسی ندارم ، به محض اینکه برگشتم بهتون سر می زنم ، حضور سبزتان همواره پاینده باد


14 Comments:

Anonymous بی بی باران said...

منتظرتیم خانومی جاتم خالیه

Thursday, July 13, 2006  
Anonymous حبیب said...

سلام. یعنی تا اونموقع نیستید؟ تازه داشتم ازتون چیز یاد میگرفتم.

Thursday, July 13, 2006  
Anonymous رهاتر از پرنده _ شایا تجلی said...

همیشه سلام...
موفق و تندرست باشی...
با آرزوی سربلندی

Friday, July 14, 2006  
Anonymous باران said...

فروغ جان:نمی دانی چقدر بغض کردم برای دردهای خودم دوری تو و غربت ضیا گل...خیلی جایت خالیست و منتظرم...÷یروز باشی

Friday, July 14, 2006  
Anonymous باربد said...

سلام/ چقدر بد كه نيستيد! منتظرتون مي مونم ...

Saturday, July 15, 2006  
Anonymous majid said...

سلام/خیلی ناراحت شدم که نیستید...حضور زیباتون باعث می شد که من امید برای نوشتن داشته باشم...چون من خیلی وقت بود که تصمیم گرفته بودم از وبلاگ نویسی انصراف بدم...ولی وقتی که با وب شما آشنا شدم پشیمون شدم و به کارم ادامه دادم....به هر حال هر جا که هستید موفق و پاینده باشید....بهترین ها را برایتان آرزومندم
بای

Saturday, July 15, 2006  
Anonymous تمساح said...

خوش باشی

Tuesday, July 18, 2006  
Anonymous Narges said...

Forough azizam
harja hasti movazebe khodet bash
shad bashi
dar panahe mehr

Sunday, July 23, 2006  
Anonymous پويا said...

سلام فروغ جان
جايت توي اين مدت كه نخواهي بود خاليه. خوشحال ميشم وقتي برگشتي بازم به نداي آسمان سر بزني.
به هرحال من آپ شدن ها رو خبر ميدم.
در پناه خداوند آسمان و زمين باشي.

Tuesday, July 25, 2006  
Anonymous habib said...

سلام. دلم برای نوشته هات تنگ شده. زود تر برگردین...و

Thursday, July 27, 2006  
Anonymous http://hamidrezasolaimani.blogfa.com said...

تا اوایل سپتامبر يعني تا شهريور
؟

آره يعني تا شهريور

Saturday, July 29, 2006  
Anonymous حمید رضا said...

تا شقایق هست زندگی باید کرد...
سلامی به گرمی آفتاب
وبلاگ بسیار خوبی داری. من شما رو لینک کردم.
سبز و خرم در پناه حضرت دوست باشید.
یا حق

Monday, July 31, 2006  
Anonymous نرگس شقایق قاصدک said...

فروغ عزیزم دلتنگت شدم.کجایی؟

Friday, August 04, 2006  
Anonymous hamzeh said...

سلام دوست خوبم
بعد از یک ماه و اندی با یک سپید دیگر به روزم و منتظر حضور و حرفهای تو
منت می گذاری؟
قربانت تو حمزه

Thursday, August 10, 2006  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home